قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده)

سه تا زن انگلیسی، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه کارای خونه رو انجام ندهند تا شوهراشون ادب بشن و بعد از یک هفته نتیجه کارو بهم اعلام کنن.

زن فرانسوی گفت:

به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنابراین نه نظافت منزل، نه آشپزی، نه اتو و نه … خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم. خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم!

روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .

روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست کرده بود و اورد تو رختخواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود .

زن انگلیسی گفت:


من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار.

روز اول و دوم خبری نشد

ولی روز سوم دیدم شوهرم

لیست خرید و کاملا تهیه کرده بود ، خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت.

زن ایرانی گفت :

من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم

اما روزاول چیزی ندیدم

روز دوم هم چیزی ندیدم

روز سوم هم چیزی ندیدم

شکر خدا روز چهارم یه کمی تونستم با چشم چپم ببینم

نظرات 3 + ارسال نظر
قتلگاه فاحشه ذهنی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://ghatl-gah.blogfa.com

ممنونم عزیزم. :)

زنی از جنسی دیگر سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://sunk-in-times2.blogsky.com

سلام گلم وقتی نام کاربری و کلمه ی عبورت رو می زنی و وارد میشی .وارد مدیریت وبلاگ نشو .قسمت تنظیمات کاربر رو انتخاب کن از اونجا توی قسمت در باره ی من می تونی راجع به خودت و وبلاگ بنویسی و عکس بذاری که گوشه سمت راست یا چپ وبلاگت نمایش داده میشه.

jasamin siavashi چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام، در سال گذشته ۴،۴۶۰ نفر به خاطر هوای آلوده و مرگبار تهران جان خود را از دست دادند.وقتی خانم وحید دستجردی تنها وزیر زنمان این آمار را بیان کردند ایشان را از کار بر کنار کردند.آقای احمدی‌نژاد حق داشتند که به جای ساختن پالایشگاه به دست سپاه و بسیجان دزد، خانم وزیر را از کار بر کنار کردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد