قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

بخند بابا بیخیال

 

2. خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی

مـــــوز کیلــو 4000 تــومـــان !!!!!!!فقط به میــمـون حســـودیمون نشــده بــود که شـــد

توی کافی شاپ پسره بستنی می ذاشت دهن دختره ؛ دختره هم لبخند میزد
منم پاشدم رفتم بستنی گذاشتم دهن دختره اما لبخند نزد 

 

ملت قاطی هستن به خدا

3. خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده

اعصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو حتما داشته باشی.

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی .... !!!!یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،
یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!
همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:
"بسم الله الرحمن الرحیــــم"
منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:
"اشهد ان لا اله الا الله"!
هیچی دیگه...
انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدا رو شکر یکی دیگه اومد زد ..!

دقت کردین با کار خوابیدن آدمم کار دارن؟؟!! قبل 12 بخوابیم میگن مرغی؟ بعد از 12 بخوابیم میگن جغدی؟ راس 12 بخوابیم میگن بمیر بابا با این سر وقت خوابیدنت چه غلطی کنیم بالاخره؟

سه تا بهترین خوابیدن های دنیا:

1. خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای

غضنفر به دوست دخترش میگه میدونی فرق تو با بز چیه؟دوست دخترش قهر میکنه میره...اونم داد میزنه بیا بابا ...فرقی ندارین !

حیف نون دوست دخترشو سوار موتورش میکنه ، دختره میگه عشقت مال منه ،چشات مال منه ،حیف نون میزنه کنار میگه بیا پایین الان میگی موتورتم مال منه

کیهان نوشته :
فلانی* در سن ۹۷ سالگی به دیدار حق شتافت ...
خو دیگه اینو به زور بردن شتافت چیه....؟!
 

دوست عزیز بیائیم در سال جدید از گناه دوری کنیم و

از فرستادن اس ام اس های توهین آمیز به یکدیگر بپرهیزیم

خاک تو سر هرکی توجه نکنه !

سال جدید با ۱۲ برجش تو حلق هرکی توجه نکنه !

دیوانه اول:کی اومدی

دیوانه دوم: پس فردا!

دیوانه اول :پس فردا که هنوز نیومده

دیوانه دوم: کار داشتم زودتر آمدم
 

1. کیم ایل سونگ

2. بستنی ایل سونگ

3. فالوده شیرازی ایل سونگ

4. سونگ ایل یخمک !!

در یک جشن عروسی در لرستان؛

به علت استفاده بیش از حَدِ برف شادی

،8نفر از مِهمانان به علت ریزش بهمن ناپدید ،

و مَدارس اِبتدائی تعطیل شد!

میگم میخوام خودکشی کنم،

 مادرم میگه نمیتونی قدرتشو نداری!!!

بعد بابام میگه نه زودتر خودکشی کن ولی بهشت زهرا نمیبریمت

همین تو باغچه چالت میکنیم که یارانمون قطع نشه!!!

صبح رفتم امتحان دادم , خوشحال برگشتم خونه

 زنگ زدم به دوستم میگم :چرا نیومدی واسه امتحان ؟! 

خیلی آسون بود!

میگه : امتحان که فرداس !

همین طور تو فکرم ، من رفتم امتحان چی دادم ؟!!

نام رئیس جمهور کره شمالی کدام است؟
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.77726.blogfa.com

سلام.
وبت خعلی باحاله.این پستو کامل خوندم.خعلی خندیدم.
ب منم سربزن!
فیلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد