قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

سلام دوست جونیام.من نبودم صفا کردیناشوخیدم.                                                      راستش یه معذرت به همتون بدهکارم این مدت واقعا نتونستم بیام. اول که نتم خراب شد بعد که درست شد  اینترنت کلا مشکل داشت و دیگه همه چی یدفه ای با هم شد.ولی من فدای اون با معرفتاشم که تا میدونو خالی دیدن نپیچیدن به بازی ونرفتن حاجی حاجی مکه                         ولی بعضیا که واقعا برعکس اون بالایی بودن(شخص خاص)                                                    حالا به هر حال الان که من اینجام و میام و اپم میکنم ولی موقع امتحاناست و موقع خ....خونی و واسه همین منم کم میام.بعد از امتحانا و البته اتمام خ....خونی سعی میکنم زیاد اپ کنم مث قبلنا.و با ارزوی قبولی با نمره های بالا برای همه محصلا فعلا بای بای تا اپ بعدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد