قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

جک و اس ام اس

کنون که دارم با شما حرف میزنم ، حرف نمیزنم ؛ می نویسم و شمام گوش نمیدید ، می خونید اما باطنا میشنوید …
آیا این برای اثبات ۲۱ دسامبر کافی نیست ؟
.
.
من ﻓﻘﻂ ﯾﻪ کیس ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩیدم ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻩ !!!
هیشکی هم نیست به فکر ما باشه …
.
.
آخه چرا عمه سوسن من که سالهاست ساکن کالیفرنیاست و مولتی میلیاردره و یه دختر داره که شاه کالیفرنیاست و قراره بیاد یه روز منو ازین جا ببره کالیفرنیا و داماد خودش کنه باید یه شخصیت خیالی باشه ؟؟؟
.
.
جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟
من یه نقطه ی کور دارم پشتم نزدیک به ۲۴ ساله لیفش نزدم آخرم از همونجا میگندم میمیرم …
.
.
وقتایی که خعلی عمیق قلیون میکشم همه سلولای مغزم فریاد میکشن که خیلی دوسِت داریم !
البته ابن وسطا سلولای ریه ام یه چیزایی میگن که من زیاد جدی نمیگیرمشون !
.
.
آدمایی هم هستن که وقتی دوستشون داری سریع خودشونو گم می کنند !
ما هم آرزو می کنیم که تا صد سال دیگه هم پیداشون نشه …
.
.
انقدر همیشه مواظب بودم تو رابطه فقط طرف مقابل صدمه نبینه که به این نقطه از زندگیم که رسیدم مثه یه پیکان جوانان ۴۷ اوراقی شدم … .
.
دیشب سوار پورشه ام شده بودم و توی خیابون دور میزدم باهاش که یهو یکی پرید جلو ماشین تا خواستم ترمز کنم پام گرفت به لحاف و پاره شد           ***************************************************************           دوستم رفته خواستگاری دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خونواده میخوای زن بگیری ؟
گفته : بله !
دختر : خودت خواستی زن بگیری ؟
دوستم : بله !
دختر : من قبول کنم شما خوشحال میشی ؟
دوستم : بله !
دختر : شرمنده من با کسی ک سه بار فرصت پ ن پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم …

.

.

یه جور بیماری مسری هم هست که توی تاکسی شیوع پیدا میکنه !
اونم اینه که تا یه نفر کرایه میده ، بلافاصله پشت سرش همه کرایه شونو میدن …

از جمله وظایف یک پدر ایرانی اینه که به فرزندش ثابت کنه همینی که الان خریدی رو فلان جا نصف این قیمت میفروشن !

.

.

قربون اون بچه ۲ ساله ای برم که الکی ذوق میکنه غش غش میخنده و یهو بادش در میره و کپ میکنه ، بعد همه بهش میخندن و میزنه زیر گریه عین خر عر میزنه !

.

.

هروقت شارژ ایرانسل میگیرم ، چشمم به اعدادش که میوفته یاد رتبم تو کنکور میوفتم و بغض گلومو میگیره …

.

.

یا ایها المخاطب خاص :
هر یک ساعت بدون تو برای من شصت دقیقه میگذرد …

.

.

میکشم ، میکشی ، می کشد …
هر ۳ میکشیم اما او ناز تورا …
تو دست از من …
و من …….. عههههه ؛ آقا کات !!!
باز فندکم رو جا گذاشتم … ؟

.

.

خود پرداز چیست ؟
تنها موجودی است که در قبال ارایه خدمات و وجه نقد از شما تشکر به عمل می آورد !!!
قدرشو بدونید ، تو این دوره زمونه کی واقعا اینجوریه ؟؟؟

.

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتن ، باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم یه اسمی میذاشتن …
مثلا چسوف !

.

.


گفت : اگه دوسم داری ثابت کن …
گفتم : چه جوری ؟
گفت : رگتو بزن !
رگمو زدم و وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم گفت : اگه دوسم داشتی تنهام نمیذاشتی … !!!
من
مجید خراطها
عزرائیل

.

.

اعتراف می کنم بچه که بودم و تازه مسواک زدن رو یاد گرفته بودم ، موقع مسواک زدن به جای اینکه مسواک رو تکون بدم ، سرم رو با شدت در جهات مختلف تکون می دادم و مسواک رو همینطور ثابت نگه می داشتم ... تا یه ربع بعد مسواک زدن سرم گیج می رفت !

.

.

موندم این گوشی هفصد تومنیه رو نخرم یا اون نهصد تومنیه رو !
 به نظرتون کدومو نخرم ؟

.

.

خودکشی زمانی واجب میشه که دیگه توالت رفتنم بهت حال نده !

.

.

یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم : لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه ، کلی آدم بیگناه اینجا هست !
توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون …

.

.

ﺟﺪﻳﺪﺍ ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎﻱ ﻻﻳﺖ ﻭ ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﻧﺎﺧﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﺑﺎ ﻋﺸﻮﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻦ
ﻛﻢ ﻛﻢ ﻣﻴﺘﺮﺳﻴﻢ ﭘﺎﺭک ﺩﻭﺑﻞ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻦ !

.

.

تویی که فکر میکنی خیلی بالایی !!!
قربون دستت ، یه دستمال میدم اون پرچم مارو هم تمیز کن …

.

.

اگه پرسیدی “چی‌ شده” و گفتم “هیچی‌” ، گورتو گم نکن برو …
۲ دیقه بشین دوباره بپرس ، میگم …

.

.

قطع رابطه با یه سری آدمها مثل باز کردن زیپ شلوار جین بعد از یه شیکم سیر غذا خوردنه …
خعلی آرامش بخشه …

.

.

امروز به مامانم گفتم ناهار چی داریم ؟
گفت مروری بر رویدادهای هفته …

..

فلسفه ی بیسکویت رنگارنگ اصن این بود که به عنوان بقیه پول مشتری ازش استفاده بشه …
ما هم که خرکیف !

.

.

دیروز ۱۲ساعت پای کامپیوتر بودم ، صبح پاشدم دیدم چشمام شده کاسه خون به لبم داغ جنون به کنارم تو بمون نرو با دیگری …

.

.

یه جایی خوندم که باید یه سنگ بندازی تو رابطت تا ببینی چقد عمیقه …
هیچی دیگه منم انداختم …
یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطمون بیشتره !


اعتراف می کنم یکی از سوالات دوران کودکی من این بود که تو جاده چرا ما هرچی از ماشین ها سبقت می گیریم ، اول نمی شیم …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد