قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

چت کردن یک آقا پسر با یک دختر خانم!! ( فقط بخندید )

پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟

دختر: سلام. خواهش می کنم.? asl plz

پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟

دختر‌ : تهران/نازنین/۲۲

پسر : اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنینه

دختر: مرسی!شما مجردین؟

پسر : بله. شما چی؟ازدواج کردین؟

دختر : نه. منم مجردم. راستی تحصیلاتتون چیه؟

پسر : من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT اَمِریکا دارم. شما چی؟

دختر : من فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سُربن فرانسه هستم.

پسر : wow چه عالی!واقعا از آشناییتون خوشحالم.

دختر : مرسی. منم همین طور. راستی شما کجای تهران هستین؟

پسر: من بچه تجریشم. شما چی؟

دختر : ما هم خونمون اونجاس. شما کجای تجریش می شینین؟

پسر : خیابون دربند. شما چی؟

دختر : خیابون دربند؟ کجای خیابون دربند؟

پسر : خیابون دربند. خیابون…… کوچه……پلاک….شما چی؟

دختر : اسم فامیلی شما چیه؟

پسر : من؟ حسینی! چطور؟

دختر : چی؟وحید تویی؟ خجالت نمی کشی چت می کنی؟تو که گفتی امروز با زنت می خوای بری قسطای عقب مونده خونه رو بدی.!مکانیکی رو ول کردی نشستی چت می کنی؟

پسر : اِ عمه ملوک شمائین؟چرا از اول نگفتین؟راستش! راستش!دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده…. آخه می دونین………..

دختر : راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای توی چت میدی؟می دونم به فریده چی بگم!

پسر : عمه جان ! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین!اگه بفهمه پوستمو میکّنه!عوضش منم به عمو فریبرز چیزی نمی گم!

دختر :‌ او و و و م خب! باشه چیزی بهش نمیگم. دیگه اسم فریبرزو نیاریا! راستی من باید برم عمو فریبرزت اومد. بای

پسر : باشه عمه ملوک! بای……
نظرات 9 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://xnourea.rozblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری من که ازش خوشم اومد به وبلاگ منم سر بزن وحتما نظرتو راجب وبلاگ بهم بگو اگه خواستی تبادل لینک کنی من هستم

site01 چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.site01.ze.cx

306065847آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

ali چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://xnourea.rozblog.com

شما لینک شدید از اینکه به وبلاگ من سرزدید ممنونم بازم منتظرتم

مهران نفس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://mehrankaka.blogfa.com

سلام مرسی که سر زدی عزیزم من که سرم شلوغ هست

chera?che shode?

قتلگاه فاحشه ذهنی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

خیلی ها میگن بی خیال باش...اما مگه میشه؟

قتلگاه فاحشه ذهنی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

حال منم ناجور بهم میزنن.....
فقط بلدن حرف بزنن....حرف.حرف.حرف.
درست میشه . خدا کمکت می کنه . صبر داشته باش.
جدی نگیر. فقط تو نیستی درد داری . زیادی برجسته می کنی درداتو و الی آخر......
این جمله ها رو من هر روز تو نظراتم میخونم و حالم به هم میخوره.....

...! پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://hadiiiiiiiiiiis.blogfa.com/

سلام وب بامزه ای داری خوشحال میشم به منم سربزنی

فاطمه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://77726.blogfa.com

چتری برایم بگیر
حتی خیالی...
خیس دلتنگی شده ام!!
آپم...[گل]

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد