قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

قصر شکلاتی

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.....

از سری بیانات خودم..

یه دل میگه گمشو برو... یه دلم میگه نرو نرو...!

*وقتی به بدهکاری و ناراحتی فکر میکنیم, نتیجه ای جز بدهکاری و ناراحتی نمی بینیم.!                                                                            *آقا داماد چکاره هستن؟! عضو فعال بسیجن :|                                   *باید یه دفتر بخرم توش فقط پسوردامو بنویسم.!                                 *ای کاش وقتی بچه بودم جوجه رنگیام با ندونم کاری نمی کشتم ... وگرنه الان یه بوگاتی و یه ویلا تو سواحل اسپانیا داشتم ، ووالااااااا ... {-7-} *من همیشه راست میگم حتی موقعی که دروغ میگم.                        *شما یادتون نمیاد! منم یادم نمیاد! اصن هیشکی یادش نمیاد!              *خواب دیدم دارم می دوئم! الان خسته م.                                              =====================================

*میخاستم اتاقمو جاروبرقی بکشم و در حینش آهنگم گوش کنم!

ام پی 3 مو روشن کردم شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن
بعد 5 دقیقه مامانم زد رو شونم.
هدفونو در آوردم گفتم ، جانم مامان؟!
گفت جارو خاموشه!!!
منومیگی:|

                                                        

نظرات 2 + ارسال نظر
قتلگاه فاحشه ذهنی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://ghatl-gah.blogfa.com

چه عجب بالاخره یکی پیدا شد عین بچه ی آدم به نوشته هام عکس العمل نشون بده !!!!
منم همینو میخواستم . فک کردن به نوشته هام...
دوس ندارم کسی منو به اسم صدا کنه ...

سنگ صبور دل و دل سپرده سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم و خوشم اومد به این خاطر لینکت کردم دوست داشتی مارو با نام سنگ صبور دل لینک نمایید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد